A kék kocsi.
2006.05.01. 16:54
A nagy kékség |
|
Állítólag az első benyomás a legfontosabb. Ha ez a gyakran idézett megállapítás semmi másra nem lenne igaz, Andreas autójánál akkor is telibe talál. Ez a mély, csillogó kék szinte hívogat, hogy elmerüljünk benne, és ha az autót jobban megismerjük, kívánságunk csak fokozódik.

Kívül kék... A koreai kétajtós egyértelműen színével tűnik fel először, de a pontos receptet Andreas nem akarta elárulni, csak annyit volt hajlandó közölni, hogy zöld, kék, lila, réz és néhány más szín van benne. Nagyszerű, ettől aztán nem lettünk okosabbak, de végül is mindegy, az eredmény valami hihetetlen! Főleg, ha a szín után a formáknak is szentelünk egy pillantást. Az USA-ból, de szintén titkos forrásból származó első lökhárító és a küszöbspoiler iszonyatossá teszi a kocsit, és ezt csak fokozzák az új fényszórók, amelyekhez a motorháztető morcosítása szükségszerű volt. Hátul mérföldekről feltűnik az ívelt hátsó szárny, amely egyébként egyenesen Japánból érkezett. A karosszériát tovább nemesítik az új, M3-as tükrök és a letisztított felületek, amelyeken a BMW Z3-as kopoltyúk kellő változatosságot biztosítanak. A saját készítésű hátsó lökhárító is úgy illik a karosszériára, mintha rá öntötték volna, ráadásul a két ovális kipufogóvéget is gyönyörűen sikerült beépíteni. Az egyre kedveltebb Lexus hátsó lámpák is a legfrissebb trendet követik. De Andreas nem elégedett meg a külső kozmetikával, és mivel nem szeret félmunkát végezni, a Hyundai alsó fertályát egy H&R, állítható magasságú futóművel és 215/40-es gumikat viselő, 9x16 colos, polírozott peremű, Borbet felnikkel szerelte fel. ... belül kék A karosszéria színétől barátunk a belső térben sem akart elszakadni. És jól tette, hiszen a kasztni színével megegyező műszerfal a kék műszerekkel és a kék megvilágítással nem mindennapi látvány. És mivel a gyönyörű belső teret is csak akkor élvezi az ember, ha kényelmesen ül, ezért a gyári székeket König sportülésekre cserélte. Azért, hogy minden érzékszerv megkapja, ami jár, a középkonzolba egy 7"-os TFT-monitor és egy Kenwood DVD-s fejegység is bekerült, de ezekhez még két Rodek mélynyomó és egy Carpower, valamint egy Emphaser végfok is járt. Az amerikai stílus mindig menő, így nemcsak a belső térbe kerültek neoncsövek, hanem az alvázra is. Hatalmas látvány, amint ez a távol-keleti szépség tovasiklik kék fénypárnáján. Erő és élvezet A kupé első kerekére eredetileg 139 ló ereje feszült, de most a kipufogórendszer, a sportkatalizátor, a hengerenkénti leömlő, az új elektronika és a 268 fokos vezérműtengelyek hatására ez több mint 30 lóerővel nőtt, ami a kocsi hangján is érezhető. Nem kell ahhoz a leggyorsabbnak vagy a legőrültebbnek lenni, hogy a találkozókon megállja az ember a helyét. Andreasnak sikerült, precíz és alapos munkájának öszönhetően. És a dolognak még nincs vége, a csomag- és a motortér is már várja már az új vendégeket.
Technikai adatok |
Típus: |
Hyundai Tiburon |
Évjárat: |
1997 |
Teljesítmény: |
139 LE |
Fényezés: |
egyedi flip-flop |
Felnik/gumik: |
9x16-os, Borbet B5 felnik; 215/40-es gumik; polírozott perem, fényezett középrész |
Karosszéria: |
első lökhárító és küszöbspoilerek Amerikából; a hátsó szárny Japánból; saját készítésű hátsó lökhárító; morcosított motorháztető; M3-as tükrök |
Belső tér: |
König ülések; 32 cm-es sportkormány; az autó színére fényezett műszerek |
Hifi: |
Kenwood, DVD-s fejegység; 7 colos TFT-képernyő; 2 db Rodek mélynyomó; Emphaser és Carpower végfokok; Emphaser hangszórószettek |
Egyéb: |
kék neon az alvázon |
|
|
Forrás: tuning-stereo.hu
|
|